יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

על הפגישה

מה קורה בטיפול אישי?


טיפול הינו הזדמנות לברר ולהבין כיצד אני באופן פרטני מבטא בפועל את הציפיות, המסרים והמשקעים של משפחת המוצא,עד כמה אני "מנהל" את חיי או "מנוהל" על ידי מסרים אלו, מה מקומי בתוך ה"ביחד" הזוגי והמשפחתי, מה סדרי העדיפות שלי בשלב החיים הנוכחי.

מה קורה בטיפול זוגי?


בטיפול זוגי ההתנהלות הזוגית היא זו הנמצאת במוקד הבירור. הקשר הזוגי מתמודד עם שינויים בלתי פוסקים וההתמודדות השונה של כל אחד מבני הזוג מציפה גישות/ ערכים/ תפיסות עולם שונות. כל זה נפגש עם סגנון ניהול הכעסים, התיסכולים ומאבקי הכוח בין בני הזוג. בשעת הטיפול מתאפשר לכל הנושאים הרלוונטיים להתברר, להביא לידי ביטוי את התחושות הקשות והמורכבות הנלוות לכך, להיות מודע יותר לרגישויות של כל אחד מבני הזוג ולמצוא דרך לשנות ולשפר את הדיאלוג הזוגי.

על הפגישה


הפגישה אורכת כשעה. בדרך כלל אני מעדיפה לפגוש את שני בני הזוג לפגישה ראשונה משותפת ולאחר מכן
פגישה נפרדת עם כל אחד. לאחר כחמישה מפגשים אנחנו (אני ובני הזוג) עורכים פגישת הערכה שבמהלכה מחליטים על אופן המשך הטיפול. בטיפול אישי הפגישה כמובן אישית ולאחר מספר פגישות נעשית הערכה לגבי המשך הטיפול.אני עובדת בשילוב של מספר גישות כאשר הבחירה נעשית בהתאמה לצורך של הזוג או הפרט. אני מחוייבת לסודיות מקצועית בהתאם לחוק שמפורט בתקנון האגודה לטיפול משפחתי
על הפגישה על הפגישה Reviewed by - on אוגוסט 15, 2017 Rating: 5